Helpmee canım ben de 24 haftalık hamileyken covit oldum ve aşısızdım.Antibiyotiği kanda enfeksiyon var diye vermişlerdi bana.Belirtileriniz benimkilerle aynı gibi.Ben evde doğal yollarla atlattım.1 gün iyi 1 gün kötü olabiliyorsunuz,korkmayın.11.günden sonra toparlarsınız inşallah.