Ipekmom inşallah ama kendinizi hiç üzmeyin başka ciddi bişeyden bahsetse hadi neyse dicem ama 1 hafta geri diye bukadar kötü senaryolar çizmesi çok saçma. Benmde ilkk kızım öyleydi biraz geriden geliyordu doktorum minyon bi kız olucak dedi doğduğunda da öyleydi ama şuan gelişimi gayette güzel hiçbir sıkıntısı yok.