Ipekmom bir hafta karın geriliği bir şey ifade etmez. Benim kızım 40. Haftada 4 hafta karın çevresi geriliğiyle doğdu 2830g. Son bir ay hiç kilo almadı karnımda. Bebeği besleyen damarlardaki kan akışı, solunumu gayet iyi diye erken almadı doktorum. İçeride ne kadar kalırsa o kadar iyi dedi hatta. Küveze de girmedi. Gayet de sağlıklı bir bebekti. Sizi panikletecek değil güven verip saki leştirecek bir doktor bulun bence. Nereden baksanız önünüzde iki aya yakın bir süre var.