Gulerdemr01 Kızlar 14+6 haftalık olduk gece yatıyorum belime bir anda kramp gibi bişey saplandı sabaha kadar uyuyamdm sonra geçti kendiliğinden birde baş ağrısı çok oluyor yaşayan VARMI? Ilk gebeligim
Ummetali2704 Gulerdemr01 14 haftaligiz gecmeyen baş ağrısı biktim yeminle hergun mu hergun tututo icim disim parol oldu etkide etmiyo napcam bilmiyorum 🥺
Ayse254 Ummetali2704 ne tip bi ağrı tek taraflı mı benim de migren tipi bi baş ağrım var her akşam geliyor gündüz yok 😅
Ummetali2704 Kamusbuglem bana 13 haftalikken özel de ki doktor kıza bnziyo dedi ama yanilma olabilir erken dedi 17 18 hftada tekrar gtcgz bakalm saglikl gelsin
Durununannesi46 Gulerdemr01 ben de 14+5 haftalığım ilk gebeliğim. Bu hafta başladı karnımda kasığımda ağrı sertleşme gibi. Sabah bile aynı ağrıyla uyanıyorum. Biraz önce doktora gittim hamileliğinle ilgili bir sorun görünmüyor yiyip içtiklerinden olabilir dedi
gldn065807 Gulerdemr01 14 hafta kasik ağrısı var dün doktora sordum rahim buyuyo normal dedi cinsiyetede kız gibi dedi hayırlısı
Gulerdemr01 gldn065807 13 haftalikken gittim bende kasklarma kramp giriyo dedim çocuk geliştiği icin dedi 3 hafta sonra gel cinsiyete bakalım dedi kıza benziyor ama net olması için 3 hafta bekle dedi bakalım hayırlısı
Durununannesi46 gldn065807 kız tatliş senle kaderimiz aynı bu sene 😂 benimki de kız🌸 doğumlarımız da aynıydı sanırım 😀
Kamusbuglem Gulerdemr01 benım 12 de erkeğe benziyor dedi ama net belli değildi kordon bacak arasındaydı
gldn065807 Gulerdemr01 banada kıza benziyo ama cok küçük dedi yinede benimki şuan tahmin dedi bakalım iki hafta sonra gidicem ne diycek merakla bekliyorum
Ccgdm Gulerdemr01 merhaba benimde baş ağrım çok oluyor 14+4 um arada kramp bel agrisi oluyor hatta bende bu aralar şey olmaya başladı isim çok yogun aksam 7 de evde oluyorum araba kullanırken elim ayağım boşalıyor gibi o kadar halsiz oluyorum ki eve gelince başım dönüyor dermanım kalmiyor inanın uykularım deseniz çok tuhaf …
Gulerdemr01 Ccgdm merhabaa canım geçmiş olsun hepmze valla zor ya birde benim bunyem zayıf sürekli uyumak istyrm Allah yardımcımız olsun valla
Aytflz Ccgdm haftalarımız ve günümüz aynı siz cinsiyeti öğrendiniz mi acaba ben korona olduğum için daha gidemedim
Ccgdm Aytflz en son 12.haftada ikili taramaya gittim sonra 16.haftada gel dedi daha öğrenemedim hiç sormadım da zaten 😃