birkedilianne Benim kullandığım fakir de oyleydi evimde kedİ vardı birkaç sene once evde bir tane tüy göremiyorum gun aşırı süpürmeyw ragmen deli gibi toz cıkuyordu ama 2.5 yılda bozulduğu için açıkçası bidaha almayı tercih etmem
Ama bakacağım gerekirse alacagım napalım para verip senelerce kullanmak isterimm