Ghh ben haftada 4 5 gün akşamları eşimle parka gidip yürüyüş yaptım havalar soğuyunca da öğle arasında yemeğimi hızlıca yiyip 40 45 dkk yürüyüş yapmaya başladım. Ama yetmiyor günde 10.000 adımı zor buluyorum. 2 yıl önce şantiyedeyken günde en az 20.000 adım atardım şimdi ofis hayatı resmen beni mahvetti. Bacaklarım bile şekilsizleşti… Servisle yolumuz 1.5 saat sürüyor istanbul trafiğinde eve gelince halim kalmıyor 33. Haftaya geldim ve çok hareketsiz ve halsiz hissediyorum. Ama her koşulda yürüyüşe zorluyorum kendimi. 1 hafta yürümesen 2. Hafta ödem oluyor her yerim. Mecburuz kızlar yürüyeceğiz…