MugeIk Ahmet bey i duydum evet ben Ozlem hanima gidiyordum Acibadem de ve acikcasi dolandirildiğimi dusunuyorum aylarca dunyanin muayene ve tahlil parasini ödedim ve nedense bir turlu tedavi goremedim.tesadüfen gittigim bir hastanede rahmimde polip ve rahim ağzi iltihabi oldugunu ögrendim üstelik kanimda enfeksiyon çok yüksek çikti.ameliyat oldum ve ayni ay ıçerisinde hamile kaldim yani çocuk istiyorum diye gittiğim Acibadem hastanesi resmen para tuzaği.Ahmet bey için bir şey diyemem iyi bir doktor olduğunu duydum ama artik Acibadem hastanesini istemiyorum