Kdrye ben şimdiye kadar hiç sırtnüstü uymamışımdır. Hep yüzüstü yada yarı yan gibi uyuyodum. 27. Haftaya kadar da rahatsız olmadan öyle uyudum ama ztn o haftadan sonra bebek rahatsız olduğunu belli ediyo ondan pozisyon değiştirmem gerkiyor. Yan yatıp tek dizimi yukarı doğru çekip altına yastık koyuyorum hem karnıma baskı olmuyo hemde belim rahat ediyor