KemalFatosPolat ben de bir kere sırt üstü yatmış şekilde uyandım gece. Ve o kadar etkisinde kalmıştım ki , hep kabuslarla boğuştum uykumda🤦🏻♀️🤦🏻♀️😣 yeğenlerimin falan balkondan düştüğünü gördüm rüyamda. Diyorum çocuğuma bi zarar mı verdim acaba, damar yollarını mı tıkadım ettim , nefessiz mi bıraktım diye .. sabaha kadar kötü kötü rüyalar gördüm😓