İkiz gebelik hakkında paylaşımlar pek fazla yok çift yumurta ikiz annesi olarak doğumumu heyecanla bekliyorum merak ettiklerim oluyor 33 haftayı dolduruyoruz 32+4 gün bugün itibari ile bebeğim erken doğup güveze girsin istemiyorum ama biran öncede kucağıma almak istiyorum ❤️
Eşimin sabırsızlığı ise beni daha çok sabırsızlığa itiyor doktorum sadece eşimin yanında erken doğum riskin olabilir her ikiz annelerinde olduğu gibi dediği günden beri gaz sancım bile olsa hadi gidelim belki NST ye bağlarlar doğuma alırlar 😂😂😂 gibi cümleleri beni benden alıyor artık karnım ağrıyor bile diyemiyorum 🙄 İki gündür göğüs kafesimde hissediyorum resmen haraketlerini sehpadan bişey almaya uzanamıyorum yada sağdan sola dönerken sanki karnımda 50 kilo ağırlık var o kadar zorlanıyorum sizlerde aynı durumdamısınız
Birde kaç kilo ile hamile kaldınız kaç kilo aldınız Ben 32 haftama kadar 9 kilo aldım çok mu bilmiyorum 🤔
Ve en önemlisi kaçıncı haftaya günleriniz verildi🤗