Sumeyyyyeee ara ara oluyordu sancım ama doğum yapacağım gece daha farklı sancılar oldu ben anladım zaten dedım kesın sabah dogururum ben ewde sabaha kadar sancılarımı cekdım sabah nişanım geldı zaten bıraz daha bekledım daha sonra hastaneye gıttım inşallah sizde bi avazda alırsınız sağlıklı bısekılde bebegınızı