Fasulyeninannesi1 şuan 9 günlük bebeğim var. Ben bakamam , emziremem , giydiremem diyordum. Ama inanın hep kucagına aldıgında annelik yükleniyor diyorlar ya haklılarmıs. Herseyi en iyi bebeğin için sen yapabiliyorsn. Sürekli ona bakıp kokusunu içine çekiyorum. Kendinize inanın ve emın olun çok güzel anne olursunuz