Melek3 Kızlar hiç iyi değilim canm daralıyor aldığım nefes yetmiyor gibi napim hastaneye de gitmek istemedim bişi yapsam geçermi 😕
Yaren21 Melek3 bebek akcigerlere baski yaptigi icin , ister istemez nefesin daraliyor rahat nefes alamadığın icin de ruhun sıkılıyor, inşirah suresini oku, biraz ayaga kalk dolan, ılık birseyler ic rahatlarsin inşaallah
ebozbey Melek3 ara ara bana da oluyor guxel şeyler düşünüyorum bol bol su içip temiz hava alıyorum çıkıp uzun bir süre oturuyorum kendi kendine geçiyor bebek baskı yapıyor ve ben şuan 36 haftamdayim bende daha fena
Melek3 Yaren21 normalde oluyordu ama bu şekilde hiç bu kadar daralmadm yatiyorm ayrı carpiyor kalkıyorum ayrı carpiyor yarn hastaneye gideceğim bugün biraz ev işi falan yaptm açıkçası sürekli istiraat dedi halde 3-4 saat odaları falan düzenle derken sonra eşimle markete gittik bişi tasimadm etmedm ama yorgunum ondanmi bebek de pek hareketli değil bugün 😌 yorulduğumdan kaynaklı diye sanıyorum ama hickiriyoor şu anda onun dışında herzmnkk gibi karnm falan yamula yamula oynamıyor
ecce_mommy Melek3 inşallah değildir bende hiç tuzlu yemem ama 35. Haftadan itibaren yükseldi tansiyonum baş ağrısı falan değil sadece bunaliyodum kıyafet giydikce daraliyodum
Melek3 ebozbey sanki ölecek misim gibi geliyor 😔 ve ben normalde de gebeliğim den önce kalp çarpıntısina falan ilaç kullanan birisiydm onun için korkuyorum
ebozbey Melek3 bende aynı şekilde uzun zaman ilaç kullandım bende ama senin kalbinle asla alakası yok çünkü doktora gittim kardiyolojiye herşeyin normal olduğunu söyledi bana sadece organlar sıkışıyor ve daha çok kan ponpaliyor kalp yani icjndeki tüm organlar iki kat hızlı çalışıyor ve yüzden biz daralma hissediyoruz . Sanki böyle kötü şeyler olacakmis gibi boğazına birşey dayiyorlar. Merak etme çok derin derin nefes al ve güzel şeyler düşün yoksa benim gibi ağlarsın elinede bişey geçmez 😂
Melek3 ebozbey agladm da geçmedi bişi elime bilmiyorum hep oldum olası kalbimle anlaşamıyoruz sürekli böyle sorunlar yaşıyorum ve bu defa uzun zmaan sonra ilk defa ağır oldu böyle
Aysezey Melek3 27 haftalığım. Belki daha erken benm için ama aynılarnı yaşadım. Ölecekmişim gibi hissediyodm aldığım nefes yetmiyo diye düşünüp ruhsal bunalıma girdim. Pencereye çıkyorm sakin olmaya çalışıyorum ama yok.o kadar kötüydmki yatamıyorm kalkıyorm geçmiyo. Çok garip bişeydi. Hemen namaza başladm sakin kalıp dua okumaya çalştm 2 gün içnde geçti İnşallah bidaha olmaz çok korkunç bi ruh hâli. Bebekle alakalı olamaz diye düşündüm normal bi nefes darlğı değil çnkü psikolojk olsa gerek
Melek3 Aysezey bilmiyorum bebkle alakalı değil ama kendim de dayanamıyorum bu halime agladm bir fasıl sanki bana bişi olacakmis gibi canm cikicak gibi
Zehrakutay2018 Bu aralar bende de çok oluyor durup dururken çok derin nefesler alıyorum nefesim yetmiyor uyku esnasında bile oluyor eşimde korkuyor noluyor diye daralıyorum nefesim yetmiyor diyorum Hele ki iş falan yaparsam daha bitkin yorgun ve nefesim kesiliyor gibi hissediyorum 2inci bebeğim bu ara da 33+1 haftalığız bende öyleyim. Yani
Melek3 Zehrakutay2018 bugün iş yaptm baya yorgunum akşam 10 buçuk gibi başladı birden göbek deliğimin o üst kısmından göğsmun oraya kadar picak spalamis gibi onda başladı halen devam ediyor 😌
CaglaBe Melek3 derin nefes alın burundan ağız kapalı 8 e kadar sayıp, sonrasında nefesinizi ağızdan verin çok yavas sekilde ne kadar yavas o kadar iyi tüm nefesi ağızdan boşaltıcaksınız bunu bir süre uygulayın parasempatik sistemi rahatlatıyor nabzı düşürüyor rahatlama sağlarsınız o andada.
ebozbey Melek3 bu hep olacak açıkçası kendinin doktoru ol başka şeylerle ilgilen sana iyi gelen birisini ara konuş derin derin nefes al aynı şeyi yaşıyoruz benim çözümüm bunlar cnm