Beyza00_ Selin12- yok buldum canım işte o yüzden biraz erkene aldım. Ama 12. Haftaya bulursam bunu iptal edip o zamana alcam
Selin12- Beyza00_ bulmanız sevindim ben 12 haftalık ken yaptırdım devlette bulamadım oyuzden üniversite hastanesinde yaptırdım
Beyza00_ Beybisininannesi hiç anlamam daha ilk olduğu için normali kaç olması gerekir bilginiz var mı
BalAsell Beyza00_ sonuç daha çıkmadı canım haftaya çıkacak. Doktor ultrasyondan herşey normal görünüyor dedi. Zaten %100 güvenilirliği yok dedi. Yinede her ihtimale karşı yaptırmak istedim.