Beyza00_ BalAsell sonuç çıktı mı canım nasıl. Şey olarak düşündüm bende ya mesela ensesi şuan kalın 12-13 haftada daha düzene girerse daha iyi sonuç alırım gibime geliyo 11. Haftada kalın mı görünür ki
BalAsell Beyza00_ sonuç daha çıkmadı canım haftaya çıkacak. Doktor ultrasyondan herşey normal görünüyor dedi. Zaten %100 güvenilirliği yok dedi. Yinede her ihtimale karşı yaptırmak istedim.
Beyza00_ Busra2013 tamam canım sonuçlar iyi çıkmış mıydı peki erken diye biraz korktum ense kalınlığı çıkarsa diye
Beyza00_ Bur-cu randevu bulursam bende ertelicem canım randevuyu. Bulmak biraz zor olduğu için şimdiden aldım inşallah bulurum 12-13 haftama da iptal ederim onu
Busra2013 Beyza00_ valla canım ultroya baktı hersey ıyı dedı bıde kan aldı 3.4 gun sonra cvp geldı down sendromu ıcın rısk cok duusuktır dıe uclu de ıstemedı yanı demekı ıkılı guzel cıkmıs suan 17+3
Busra2013 Beyza00_ yani isteginize bagli Doktor onermedigi icin yapamdim bende ikili duzgun cikti cunki
Miniqimm160821 Beyza00_ 11+4de gittim yani geçen hafta yaptı doktor ikili testi iki tüp kan alıyor zaten
hilalsahin35 Beyza00_ bende 11+2 de yaptırmıştım zaten riskli çıkarsa üçlü tarama ile kesin sonuç elde ediliyor
hilalsahin35 Beyza00_ 🥰🥰 içini her zaman ferah tut hamilelikte can sıkıntısı stres iyi değildir aslinda sadece hamilelikten değil normal yaşamda da insanı kötü etkiler her zaman iyi düşün iyi olsun inşallah 🤗🤗🤗
Selin12- Beyza00_ yaparlar ama devlette randevu bulmak biraz zor oluyor oyuzden anca özelde bulursunuz
Beyza00_ Selin12- yok buldum canım işte o yüzden biraz erkene aldım. Ama 12. Haftaya bulursam bunu iptal edip o zamana alcam