-Zeynepakms- doğum haftaları aynı bizde 2850 doğduk ama çok minicik geliyor yaaa. Oğlum 3100 o daha büyükmüş diyorum 😁🤗nasılsınız durumunuz nasıl adını ne koydunuz. Dikişin varmı nasıl. Bende de kesi yapmadı ama yırttığı yeri dikti iki tane dikiş var ama şişti biraz ya orda duruyor inşallah geçer 🥺🥺🥺🥺