Cemre77 Rabbim hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 Allah’a emanet olun
Jiy_muz -Zeynepakms- allah yardımcın olsun inşallah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Kizannesi92 -Zeynepakms- rabbim sağ sağlım kucaginiza almayı nasip etsin bir avazda dogurun inşaallah 🤲
Kbrayank -Zeynepakms- Dogurdunnn mu ben o sancilarla doguruyorum yazamadim bile anca dogurduktan sonra 🤣
-Zeynepakms- Kızlar sancı felaket birşeyyyy ağlamaktan Bi hal oldum 🙈EPİDURAL Muhteşem birşey gözlerimi bile açamıyordum sancı dan şuan tüm sancı bitti öğleye doğru doğum olur dedi doktorum 7 cm açıklık var şuan bekliyoruz
Kbrayank -Zeynepakms- Ohooo ben senden once dogurdum bugün 1 haftalik olduk ben gecen pazartesi sezeryana girdm😂
bilnazo68o -Zeynepakms- doğum haftaları aynı bizde 2850 doğduk ama çok minicik geliyor yaaa. Oğlum 3100 o daha büyükmüş diyorum 😁🤗nasılsınız durumunuz nasıl adını ne koydunuz. Dikişin varmı nasıl. Bende de kesi yapmadı ama yırttığı yeri dikti iki tane dikiş var ama şişti biraz ya orda duruyor inşallah geçer 🥺🥺🥺🥺