@incisu 70 le hamile kaldım . Şuan 78 im . 6.ayıma girdim bende . Ama 2 ay yatmak zorunda kaldım hep o ara aldım . Şimdi dikkat ediyorum . En azından 85 le tamamlasam çok mutlu olurum. Ekmek yemiyorum kahvaltı dışında.yürüyüşe başlamayı düşünüyorum . Yani amacım 30 . Haftaya kadar bu kilomu biraz korumak . Ama vitamin ve kan hapı da çok kg yapıyor anlamadım .