Kızlar bu ikinci gebeliğim benimde öncesinde düştüklerim oldu.kizimda da iğne ve aspirin kullandım buda ikinci gebeliğim yine kullanıyorum.en az acıtan yer göbek deliginin hemen yanlaridir.koldan ve bacaktan çok yakıyor.elinizden geldiğincr göbekten vurun.insallah saglikla alırız kucağımıza yavrularimizi