Harikaaa Merhaba canım, 2 düşüğüm oldu 😞 3.hamile olduğumu öğrendim doktorum oksapar iğne ve progestan verdi, bi süre progestanı kullandım bıraktırdı. Oksapar iğneyi 3.5 ay göbekten yapmaya devam ettim.
Şuan 23+1 haftadayız çok şükür herşey iyi 😌
Rabbim yavrularımızı sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻💐