Masal-07 11haftalık olduk çok şükür 🙏 mide bulantısı iştahsızlık bögürme gögüsde şişme sol ayak kesintisiz agrı belim çok kötü yürüyemiyorum bile baş agrısı hepsini yaşıyorum 🥺
mommyciks Gzmlerce niye abartasin ki . Millet neler yaşıyor . Şahsen benim Bazen günümün yarısi banyoda geçiyor kusmaktan 🥺 Yaşadığın belirtiler çok çok normal hiçte abartilan şeyler değil. Hamileliğin tadını çıkar takma kaynananın söylediklerini.
Beyza00_ 9+2 bulantılar oluyor tiksintiler oluyor iki gündür düzensiz besleniyorum 😒 göğüs hassasiyeti hâlâ geçmedi
Morningstar 10+1 den sesleniyorum hersey pis kokuyor bunun yüzünden yemek yiyemiyorum koku beni kusturuyor mide bulantısı yok ama ara ara kusuyorum bu pis koku isi ne zaman geçecek beslenme gereken yerde 3 4 yiyecekle hayatımı devam ettiriyorum