Ben basliyimmi anlatmaya 11 haftalık gebeyim.İlk gebeliğini öğrendiğim gün iki taraflı böbrek taşı düşürdüğünü öğrendim .üçüncü çocuk üçüncü taş.tas ağrısı bir yandan,mide bulantısı bir yandan,mide yanması,yorgunluk,halsizlik ne ararsanız var ama olsun .Rabbim sağ salim kucağıma almayı nasip etsin