Deletedmom54555 ben de öyleyim malesef dün gece çok kötü oldum haftaya doğumum var,test yaptırmaya gitsem ne dicekler ilaç kullanamıcam evde atlatmaya çalışıyorum eğer covid isem,bir kere daha böyle oldum gittim hastaneye test yapmadılar bana sen hamilesin verdiğimiz ilaçları kullanamazsın zaten dediler bol bol C vitamini su iç dediler.Geçmiş olsun tabi ki çok çok kötü olursanız doktora gidin..