Deletedmom54555 ay canım hiç acitmiyor ne acitmasi sadece gidikliyor. Ucu pamuk soktuğu çubuğun nasıl canını acitabiliir kiiii🤭 ben şuan 36 haftaligim 34. Haftamda korona oldum. Hafif atlattım şükürler olsun sadece vücut ağrısı ve koku tat gitti okadar. Kan pihtilasmam olmuş hemen baktirdigim için erken müdahale oldu açıkçası kovid testi yaptırdığım gün D-dimer testini istedi kadın doğum doktorum yuksek çıkınca aynı gün iğne başladım 10 gun karnımdan eşim vurdu. Onun için iyi bişey diyemem canımı çok yaktı açıkçası. Şükürler olsun pıhtılaşma durumuda düştü iyiyiz🤭