MomHero2 Maşallah. Doğum şekliniz nasıl acaba ne düşünüyorsunuz?
Kykcirem ilk doğumum sezaryen oldu bu da sezaryen olacak 13 ekim de hayırlısıyla
MomHero2 Hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallaj🙏
Kykcirem amin bütün hamileler inşallah