ElifGuven EmineAyan en fazla 1 haftan var ama bu sana 1 yıl gelir Emin’im aynısını ben yaşadım kolay gelsin allah yardımcın olsun. 😂😂😂
Asia EmineAyan doktorum açıklık yokken verilemez demedi. Veririz ama başarı oranı düşük dedi.bosuna alma ihtimali var Allah yardımcımız olsun.
EmineAyan Asia Bende 2 cm açılma varmış bugün. Yarına kadar kendi sancım ile ilerlemezse suni sancı verecekler
Sedasude EmineAyan ben 40+4 oldum bekleyelim dedi doktorum hemn sezeryan yapmayalım cumartesye kadar acılman we sancın ilerlermezse suni sanciyla foğurtmayı deneyelim dedi bekliyoruz 🙄
Hokume of off alın benden de 40 hafta bu gün.İlk oğlum 39+2 doğdu. 😔😔😔😔😔😔😔😔iş de görüyorum,ağır da kaldırıyorum.Tık yok
EmineAyan Hokume ama ağır kaldırma Allah korusun başka bieşy olur. Bol bol yürü oturup kalkma hareketleri yap
Hokume EmineAyan 36-37. haftadan ağrılarım var.Her gün o gün bu gün diyorum.Şimdi ağrım olsa bile,doğuruyoruuuuum desem de inanmaz eşim😂inşaAllah geç olur güzel olur