ikianne benim şuan 40+2 ne yapacağımı şaşırdım bende. Doktorum da cumadan sonra 3 gün yok. Beklesem o arada acil bişey olsa başkasına nasıl güveneceğim bende onu düşünüyorum. Bugün kontrolüm vad, İnşAllah açılmam olurda suni sancı vs başlatırkar doğumu