elfmoom marbling10 hahahaha 😂 ben yiyemiyorum daha , sabah neyse akşamda o 🤭 hep aynı atarım çekince 🥰
Aysenurrrrr marbling10 hamile kaldığımı öğrendiğimden beri bulantım hiç geçmedi 4. Ve 5. Ay arası 1 ay kusmuştum şimdi gene başladı doktor normal diyo biran önce karantinam bitsin de kontrole gideyim diye gün sayıyorum doğurmak istiyorum artık 🥴
DorugunAnnesi marbling10 Benim Esim Cok Agir Geciriyor Covidi Onu Yatirinca Benide Evde Tek Kalmiyim Diye Yatirdi Bide Eklemlerimde Cok Agrim Oluyo Hafifda Öksurugum Var Ve Kan Sulandirici Igne Oluyorum o Yuzden Yatiyoruz Hastanede
marbling10 DorugunAnnesi hmm anladım geçmiş olsun acil şifalar diliyorum. Eklem ağrılarınız için ne yapıyorlar?
DorugunAnnesi marbling10 Dün doguma Aldilar Klortizon uygulucaz dediler oda bebek varken olmaz dediler dun aldilar bebegi
marbling10 DorugunAnnesi aa öyle mi hayırlı olsun nasılsınız şimdi siz ve bebek? Bebeği yanınıza verdiler mi?