elfmoom geçen hafta taşınacaktık, eşimin ailesi yardıma gelmek istediler. Eşimin kardeşi lösemi atlattı ama henüz tam iyileşmiş sayılmaz. 27 yaşında genç çocuk, moral olsun diye cumartesi (buraya gelmeden 1 gece önce) konsere gittiler. Pazar akşam buradaydılar, çocuk salı günü üşüyorum falan demeye başladı ama biz lösemi olduğu için, üşüyor diye düşündük. Çarşamba günü taşındık,çocuk ustalarla muhattap olmamak için arabada otururken uyumuş, o günden sonra iyice kötü oldu doktora gitti ama antibiyotik istemişler muayene olmamışlar. Sonra cumartesi günü gittiler ve biz eşimle pazar günü hastalandk. Yani biz çocuğu koruyalım korona falan olmasın derken o almış bize getirmiş😬🤭 hayırlısı böyleymiş ama yani o kadar zaman kendimizi korumuştuk, böyle yakalanmak da biraz zorumuza gitti🤦🏻♀️