TunarinAnnesi Kızlar beni tanırsınız çoğunuz 1 kaybım olmuşdu 2019 da haziranda rahim filmi çekildi sonra hiç bişey kullanmadım son adet 30 Ağustos bugun test yaptım böyle sizce gebelik varmı ? https://imgyukle.com/i/05Gsv https://imgyukle.com/i/05DC0
Minik_mucizem2 TunarinAnnesi var gibi isterseniz yarın sabah testi tekrarlayın vardır insaAllah . Rabbim hepimize nasip etsin
ida TunarinAnnesi yani ihtimal var ancak yinede kesin olmadığı için üzülmeyin sonrasında hayırlısı olsun inşallah isteğiniz olur🙏
TunarinAnnesi Minik_mucizem2 testi tekrarlayip kan vermeyi düşünüyorum inşallah benim için Ayetel kürsi okurmusunuz 🥺🙏
AlyaEkmen_ TunarinAnnesi testi tekrarlamanizi tavsiye ederim çok idrar damlatilmis gibi yanıltabilir. Çizgi var ama kuruma cizgisinede benziyor emin olamadım 😢
TunarinAnnesi B-33 Busra2013 Minik_mucizem2 AlyaEkmen_ kızlar 0.10 çıktı bugun 2 gün geçdi belki kana geçmemişdir daha neden test böyle çıktı 🥺😪
Minik_mucizem2 TunarinAnnesi Okudum hayırlısı olsun inşaallah hakkımızda aynen öyle yapın. RABBIM hayırlısı nasip etsin inşaallah
Ayba1a TunarinAnnesi iki gün arayla da yapabilirsin cnm benimde boyleydi iki gün sonra belirgin oldu Rabbim gönlüne göre versin 🤲
kadifemsii TunarinAnnesi gebelik var hemen yarım doktora gidin kan verin durumunuzu öğrenin. İnşallah sağlıkla kucaklarsınız
AlyaEkmen_ TunarinAnnesi o zaman gebelik olabilir 🤗ama siz yine başka test ile tekrarlayın ya da adetiniz geçtiyse direkt kan testi verin