Esrahaliscelik canım eğer başka bir problemi yoksa sakın üzülüp canını sıkma. Benim gelişim geriliğim 7 ama başka şeylerde var ona rağmen bebeğim hayata tutunmaya çalışıyor çünkü ben güçlü davranıyorum olumlu düşünüyorum sürekli. 16. Haftaya kadar kesin ölür dediler 28 deyim. Sen artık kendini toparla bebeğin bence stresinden etkilenmiş ben etkilendiklerine o kadar inanıyorum ki. Sen yinede yemene içmene dikkat et. Siyah beyaz ekran bazen yanlış ölçümde yapılıyor. Ben hiç kötü hissetmedim. Bebeğin iyi Allahın izniyle🌸