Esrahaliscelik benim bebeğimde de gelişim geriliği vardı plesanta yaşlanmasından dolayı 34.haftada ortaya çıkmıştı 3 hafta geriden geliyordu kesinlikle beslenme gibi dış faktörlerke alakası yok 36.haftadna itibaren 3 günde bir hastanedeydim sıkı takip etmeniz gerekiyor son zamanda bebek 1 hafta içinde hiç kilo almadı ultrasonda 2850 gr gözüküyodu zaten 38.haftaya girmiştik ve 38+2 de doğum yaptım çok şükür sağlıklı doğdu bebeğim küveze filan girmedi tam 2820 gr doğdu. Bebeğinizin hareketlerini çok iyi takip edin ve sık sık doktorunuza görünün zamanı geldiğinde de içinizi ferah tutun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız