Tugbamete EvreM5 bu şekilde ne kadara mal oldu bende makrome istiyorum da arada çok uçurum var mı acaba satın almayla. Benimde kızımın adı Duru olcak inşallah 🥰
EvreM5 Tugbamete yaa Allah analı babalı büyütsün inşallahh 😊 tuhafiyeden 8 tlden 4 renk ip aldım birde lazer kesim yerlerinden 15 tlye isimli kasnak aldım ben. Daha uyguna geliyor ve kendiniz yapınca emek olunca daha bi güzel oluyor gerçekten🌺
Tugbamete Ceyliinnn oğlumda heves edip kendim yapmıştım bu şekilde kızımada yapmak isterdim ama oğlan 3 yaş sendromuna giriyor bu ara oturursam öpüp başıma koyuyorum 🙈 buda takı yastığımızdı 🥰
Aloneanqel Meleklerannesi kızımınki de böyle 😊 temizlemesi de kolay ayrıca çok şirin. Bu hastanenin kapısı, şimdi kendi odasının kapısında asılı duruyor 😊
tospikk1 iMelekkk kapı süsü + takı yastığı ikisini 250 tl ye yaptırdım ama çok güzel ahşaptan hafif bisey bekliyodum ben
Kivircikk Burcu_ksn bende malzeme alıp kendim yapmayı düşünüyorum evde çünkü fiyatlar öyle uçmuş ki hazirlarin hemde el emegim olur 🙏
Burcu_ksn Kivircikk kesinlikle çok pahalı en güzeli alıp evde kendimizin yapması baya fiyat farkı oluyo ozaman dediğiniz gibi kendi el emeğimiz daha kıymetli anlamlı olur😊
orkidehaniimm Nur2434 hepsi buradada Bukinin atolyesinden almıştım şuanki fiyatını bilmiyorum indirimle 120 TL’ye almıştım :)
orkidehaniimm prensesimveannesi adlarıyla yaşasınlar sağlıkla kucağımıza alırız inşallah minik kızlarımızı♥️🙏