orkidehaniimm prensesimveannesi adlarıyla yaşasınlar sağlıkla kucağımıza alırız inşallah minik kızlarımızı♥️🙏
ftmnr_drgt Didemmmmm bende hepsini kendim yaptım, ani küpleri ile fotoğraf çekiuor esim hafta hafta ay ay ileride kizimda kullanicam, isimli kapi susu emzik ucu anne kiz bandi terligimi susledim battaniyesini ördüm makrome yaprak anahtarlık süslerine başladım renk renk yapicam 😊 lazım olacakları tuhafiyeden temin ettim ismini de yaptırdım, evde silikon tabancamda vardi 2 sene once alayimiz icin esim alay havlularimizi yaparken almisti silikontabancasiarı , bende daha önce runner hasir sepet rafya ayna vs yapıyordum şimdi kızım için yaptım https://imgyukle.com/i/0jWz6 https://imgyukle.com/i/0j8uy https://imgyukle.com/i/0jznq https://imgyukle.com/i/0j2Pv https://imgyukle.com/i/0jUax https://imgyukle.com/i/0jlBM
ftmnr_drgt Badosss hepsini kendim yaptım, ani küpleri ile fotoğraf çekiuor esim hafta hafta ay ay ileride kizimda kullanicam, isimli kapi susu emzik ucu anne kiz bandi terligimi susledim battaniyesini ördüm makrome yaprak anahtarlık süslerine başladım renk renk yapicam 😊https://imgyukle.com/i/0jWz6 https://imgyukle.com/i/0j8uy https://imgyukle.com/i/0jznq https://imgyukle.com/i/0j2Pv https://imgyukle.com/i/0jUax https://imgyukle.com/i/0jlBM kendim yapınca internetten daha uyguna yaptım hepsini 🥰 süsleri de 100 200 arası yapacağım ailelerimiz kalabalik yakınlarımız da cok var fazla fazla olsun en azindan yetsin
ftmnr_drgt Mira0 hepsini kendim yaptım, ani küpleri ile fotoğraf çekiuor esim hafta hafta ay ay ileride kizimda kullanicam, isimli kapi susu emzik ucu anne kiz bandi terligimi susledim battaniyesini ördüm makrome yaprak anahtarlık süslerine başladım renk renk yapicam 😊https://imgyukle.com/i/0jWz6 https://imgyukle.com/i/0j8uy https://imgyukle.com/i/0jznq https://imgyukle.com/i/0j2Pv https://imgyukle.com/i/0jUax https://imgyukle.com/i/0jlBM
canan93 https://resimyukle.io/r/4KsAE4s9lE Ben de ikizlerim için şöyle bir kapı süsü tercih ettim. Daha sonra ışıklı şekilde duvara asmayı planlıyorum😍