Syda01 valla canım 1 yaşında kızım var ilk doğum da Algomed hastanesine gittim doğuma kadar. Şimdi de hamilelikten şüpheleniyorum 2 gün var adetime ama sürekli kusuyorum bulantı var gene özgür beye devam edicem ben . Peki siz hangi hastaneye gidiyorsunuz