Mervesude01 havakcdl-48 bende Algomed Hastanesi’ne gidiyorum sen hangisine gidiyorsun ? Bende beycelide oturuyorum saricamda
havakcdl-48 Mervesude01 ben başkent e tayfun bey e gidiyordum ama artık şehir hastanesi ne gidiyorum bu aydan itibaren başkent i bırakacağım. Maddi olarak çok zorlamaya başladı tüp Bebek le nasip oldu kızım ama doğum ücreti falan ve devamlı artan muayne ücreti rahatsız etmeye başladı
Mervesude01 havakcdl-48 Anladım canım çok şükür olmuş ama şükürler olsun canım benim en iyisi bend Ebu gidişle özeli bırakırım gibime gelio
Mervesude01 Elfdnzz Bende Saricamda Beyceli Mahallesi’nde oturuyorum canım önceden evlenmeden önce huzurevleri mahallesindeydim 🥰❤️
Mervesude01 havakcdl-48 valla canım yalana gerek yok ilk doğumda özgür beye gittim . Şimdide hamilelikten şüpheleniyorum adete iki gün var asirir derece bulantı ve kusma var adet belietisi bile yok şüpheleniyorum ve ona devam edicem galiba özgür beye
Melikeek Mervesude01 Şu an Karaisalı ilçesin de oturuyorum canım☺️ bekarken de tellidere fatih mahallesinde yaşıyordum🤭
Mervesude01 Melikeek Aaa ne güzel karaisali yi çok severim halamin eşi oralı bizde gidip geliriz 🥰 havalar nasıl tellidereyi biliyorum 🥰
havakcdl-48 Mervesude01 bende orada özgür bey i duydum benim ortapedi doktorumun kardeşi inşallah rabbim gönlüne göre verir canım diğer yavrunu da rabbim sana bağışlasın doğumunu da algomed de mi yapmıştın daha once
Cananslife Mervesude01 bende özgür beye gidiyorum dogumdan memnun kaldinizmi peki biraz bilgilendirirmisniz😊
merakliblog Adanalıyım yarın geliyorum doğuma kadar ailemde kalacağım. Kurttepe caddesinde oturuyorlar annemler. İkiz gebelik ben de muşta yaşıyorum riske atmayalım dedi doktorum, gelince hastane ve doktor arayışına gireceğiz bakalım🙈
Mervesude01 merakliblog Gel valla canım benim bence Algomed Hastanesi Özgür beyi tavsiye ederim süper bir doktor