Hamileliğimi yemi öğrendim 82 kilo olmuşum boyum 172. İlk aylar sağlıklı beslenmek için bir liste oluşturdum tatlılardan bir tiksinme geldi zaten ekmek yiyen biri değilim. Yumurta ve süt ekledim öğünlere. Sebze bakliyat ve et- balık ayarlama yapacağım yemekleri de ama şunu sormak istiyorum. Bu ilk 3-4 aylık dönemde zayıflayan oldu mu bulantılar haricinde kilo kaybeden var mı? 8-10 kilo verip hamile kalmak istiyordum ama kısmet olmadı bu 4 ayda verilir mi sizce 8 kilo bulantılarımın da olabileceğini hesaba katıyorum. Ve şunun bilincindeyim yediklerimin miktarı değil kalitesi önemli Abur cubur paketli gıdalar tükenmeyeceğim