Kendinizi sakin tutmaya çalışın. Ben canı inanılmaz tatlı bir insanım hamilelik öncesi hep agdaya gittim. Hamilelikte olumsuz bişey olur diye jilet kullandım geçen ay agdaya gittim. İnanın acımadı. Sadece stresliydim. Stres ne kadar çok olursa ağrı o kadar çok oluyor sakin olmaya çalışın. 10 dakika zaten.