Svde Bende trabzon beşirliden☺ Medical parkta hülya hanıma gidiyorum. Doktorumdan memnunum ama hastaneye zam geldi ve herşey aşırı pahalı. 🤔 o yüzden başka hastane düşünmüyo değilim.
MerveYeilyurtahin Svde ne kadar medicalin ücreti ? İmperialden daha pahalı diye duymuştum. 75 tl veriyorum ben imperiale
Serenkcbi Svde evet zam geldi 120₺ verdim geçen. Memnunsan hiç değişme kaç haftalıksın bilmiyorum ama zor oluyor doktora alışmak falan. Ben değiştiridm zorlandım alışmakta iyi düşün
Svde MerveYeilyurtahin 120 tl. Ayrıntılo ultrasona 320 tl gibi bi fiyat söyledi. O zaten aşırı fazla geldi
Serenkcbi mlsyvz henüz almadım randevuyu ama haftaya gidicem yarın arayıp alıcam senin ne zaman☺ Cidden denk gelmesi iyi olur tanışırız ☺
MerveYeilyurtahin Svde dilek hanım var iyi diyolar onun içinde. Bide Ayşe müsellim var. Ben Onur Dündar a gidiyorum ama bayanların ikiside iyi.
Serenkcbi Sulee bense başta nebahat hanıma gidiyodum sonra ufuk beye geçtim. Sen memnun musun doktordan
Sulee Serenkcbi Yani bayan olması benim için bi kriter. Erkek doktor hiç düşünmedim. O yüzden memnunum yani. İşini yaptıktan sonra çok ekstra bi beklentim yok.