Sevda MerveYeilyurtahin sanada nasip olur inşALLAH 😌 Stresten uzak tut kendini bebeğin içinde bolca dinlen o zaman ☺ Önemli olan onlar 😊
MerveYeilyurtahin Sevda onun için her zorluğa katlanıyoruz zaten 😍 yeterki iyi olsunlar. Bol bol yatıyorum dinleniyorum ama korkuyorum tekrar kanamam olacak diye. Hep bi korkuyla gidiyorum lavaboya.
Serenkcbi mlsyvz bende ufuk yılmaza gidiyorum sizinkiyle odaları karşılıklı😃😃 karşılaşır mıyız acaba kontrollerde ☺
Sevda MerveYeilyurtahin benim arkadaşım var iki kere düşük yaptı inan hamile olduğumu öğrendiğimden beri rüyamda hep düşük yaptığımı görüyordum çok düşündüğüm için bu durumu o yüzden sana tavsiyemm kendini olabildiğince uzak tut bu düşünceden bilinç altına yerleşmesine izin verme Rabbim hakkımızda ne hayırlıysa onu nasip etsin bize 🤗
Tsevgi Bende 20. Haftayım kızlar karın ağrısı dışında bişeyim yok iyi geçti bu zamana dek benim gibi karın ağrısı çeken varmı sürekli
Ayca91 Tsevgi o donemlerde bnmde agrim oluyodu normal diyodu domtorum cok sukur 32.haftayiz gecti agrilarim
BezelikVeAnnesi meryemyorulmaz Devlette herhangi bir ücret ödemiyoruz. İmperial hastanesinde ise doğum şekline ve odanın tek mi yoksa iki kişilik mi olma durumuna göre 1100-1600 arası diye duymuştum
MerveYeilyurtahin Sevda eskisi kadar düşünmemeye çalışıyorum bende. İyim 4 gündür kanamam filanda yok çok şükür. Amin cümlemize inşallah.
Tsevgi Nurcanemir bel ağrısı benim baştan beri vardı da karın ağrım 16 haftadan sonra başladı doktor magnezyum verdi ama yinede ağrıyo
Serenkcbi mlsyvz henüz almadım randevuyu ama haftaya gidicem yarın arayıp alıcam senin ne zaman☺ Cidden denk gelmesi iyi olur tanışırız ☺