PinarCevik Pinarr35 yaaaaaaa😍😍😍😍 allahım kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲😍😍😍😍 yani yanlış anlamadım doktoru değilmi 30.000 filan oluyor demekki 4.hafta filan
o1anneadayi PinarCevik benim de çok bulandırdı özellikle sabahları ama hiç kusmadim 11. Haftada kesildi bulantilar, şuan 18 haftaligiz ilk defa bugün kustum zormuş valla 😂
PinarCevik o1anneadayi 😄😄😄😄😄😄 bende bütün gün sürüyor ama lavaboya koşucak kadar değil şimdilik çok şükür 😄
Suzanne PinarCevik inşallah iki yavrunuzda tutunmuştur 🌸 benim yeğenimde tüp bebek canımız ciğerimiz 💕
Pinarr35 PinarCevik benim ilk 3+2 haftalikken 720 kusurdu 4 bucuk haftalarda 22 bin di sonra bidaha yaptirmadm test keseye gittim yaptirsam 2 gun sonra 44 bin olurdu😁😁 su an 9+2 ikiz gebeyim 🤗
Papatya-Kokusu PinarCevik evet canım 😊 haftanla uyumlu bende ilk gebeliğimde 50 ile öğrendim 2. De 180 falanla öğrendim ❤️
o1anneadayi PinarCevik inşallah bu kadarla devam eder cabucakta kesilir umarım 🙏🏻 ne kadarlık evlisin kac yaşındasın canim merak ettim 🥰
o1anneadayi PinarCevik oyyy maşallah rabbim sagsalim kucagina almayi da nasip etsin inşallah 🤲 bende 27 yaşındayım 6 aylık evliyim
PinarCevik o1anneadayi aaah daha çok yeni ☺ bi yastıkta kocayın inşallah… allah mesut bahtiyar etsin ☺ Türkiyedenmi yazıyorsun yurt dışındanmı
o1anneadayi PinarCevik Amin saol canim hic sorma bize de sürpriz oldu bebisimiz🙈 turkiyedeyim sakaryada sen
PinarCevik o1anneadayi allahım sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah ☺🤲 bende almanyadan katılıyorum
Pinarr35 PinarCevik 🤗🤗🤗🤗🤗 hayirlisi sen yine 2 gunde bir baktir iki katina cikmasi lazm sacma sapan artislarda skntili.cunku 1 hafta sonra kese gorursunuz xaten 5+3 de gormustm.ben keseleri