Selam arkadaşlar
Tüp bebek yaptırdık 3. Deneme ve çok şükür hamileyim 🤲☺ yarın 4.haftalık olcak
Bugün doktorum aradı beta/hcg değerimi söledi 32.100 dedi
İnternetteki tabelaya baktım anca 6-7 haftalarda okadar yükeseliyormuş, acaba benmi yanlış anladım…
Yardımcı olursanız çok sevinirim ☺
İlk bebeğimiz 🤲☺