Mom54544 Cemreekny ağrı sızı vs yokmu ben 39.1 im bende son 1 haftadır ayağa kalktigimda yürümede zorluk yasıyorum bacak aram acıyo belim 2 3 dkka içinde ağrımaya başlıyo bı yerlerden tutunarak yürüyorum neredeyse otururken vajina kısmına biseyler batıyo 1 2 saatte bı vc gidiyorum gece gündüz ,
ela915 Cemreekny Cemreekny ben de 40. Haftaya girdim sancı filan hiç bişey yok bekliyorum ama doktor da 1 hafta daha beklerim dedi 😔
Aslisila BelisMelis41 aynıyız karnımın sertleşmesi harici 1 parmak açıklık varmış ama nişan falan gelmedi 😢
RabiaKose Cemreekny şafak 12 ama heran herşey olabilir 😁🥰😂🥳 doktorumun tavsiyesiyle hurma yemeğe,sıcak suya oturma,pilates,yürüyüş yapmaya başladım.En hayırlı zamanda gelsin diye dua ediyorum 🥰🤭
Cemreekny RabiaKose seninle aynı durumdayım yürüyüş ve hurma bol bol hareket artık ne zaman gelmek isterlerse
Cemreekny Mom54544 yok kız hiç birşey yok annemin evini temizledim şimdi kendi evimi temizliycem. Öyle böyle dikkatli hareket etmeye çalışıyorum
BelisMelis41 Aslisila benim sezaryen olucak catım dar oldugu için allah kolaylıklar versın şimdiden bol bol dua edın :) allah yarıda bırakmaz yardım eder ınsallah
Aslisila Mom54544 benim 4 günüm kaldı ben de habire bezle yer siliyorum 😅 az önce mutfak dolaplarını sildim ama yok gelen giden yok
Mom54544 Cemreekny Masallah maşallah Allah güç kuvvet versin bana da verse iyi olur da gunden güne eriyorum ben 😂
Mom54544 Aslisila hayran kaldım ikinize de 😂maşallah size beni bıraksalar ben yatacam akşama ladar yuruyemiyom ağrıyo 😂
Mrymonek Cemreekny son 3 gün uygulamaya göre. Nst de 40, 75 gibi sancılar çıktı bu haftaya kadar ama hala düzenli gelen bı sancı yok. Bekliyorum😑 sancı ciksada hissetmedim bile nasıl biseyse😁