Emdok doğum sancısı yaşamadım bilmiyorum o yüzden planlı sezeryan oldum ben son haftalarda ayağa kalkınca vajinaya bıcak sapması gibi bi sızı giriyordu anlık ama hafta ilerledikçe normal demişti doktor doğum sancısı farklı bu geçmez anlık olmaz sık sık tekrarlarmış