Cnm korkma bende 37 de doğum yaptım gayet sağlıklı geldi dünyaya senn haftan iyi benm mesela kasılmam çok oldu hafif bir kasık ağrısı vardı gittiğimde hastaneye 5 cm açılmıştı yatış verdiler snra nstte 30 40 sancım vardı ama çift görmeye başladım tansiyonum çıkmış meğer o sancıyla tam açılmam oldu çatalda hemen suyumu patlattılar ilk ıkınmayla oğlum 3500 kilo 49 cm dünyaya geldi darısı senn başına inşallah