duygulu62 Kızlar 13+4 olduk 🥰 cinsiyete 2 hafta kaldı . Doktor kıza benzıyor dedı ama bakalım 😀hiç iştahım yok midemde taş var sanki kasılmalar bacak ağrıları da cabası, zor gecıyor 😔 sizin nasıl gidiyor hamılelık . Doğuma daha 6 ay var geçer mi be😀
merveees duygulu62 14+6 ✋🏻 Midem yanıyo yediklerimi sindiremiyorum metabolizmam aşırı yavaşladı 🥲 doğum için sabırsızlanıyorum bizimki de kız alışverişe başladınız mı
Zgokkaya duygulu62 bizde 15+1 olduk 🥰 Ama hala cinsiyeti öğrenemedik göstermiyor kendini miniğim 🐥🙈 mide bulantıları epey hafifledi kasık ağrıları başladı bu hafta
Aayyssuu duygulu62 16+2 bizde dün öğrendim cinsiyetimizi 12. Haftada erkeğe benziyor denilen Bebeğimin kız olduğunu öğrendim açıkçası çok mutlu oldum 2 oğlum var 🥰😍
duygulu62 merveees hayır netlesmeden bakmak ıstemıorm alısverıs olayına 😀 2 hafta snra baslıcm ıns . Siz neler aldınız
ilknuuurr1 merveees benim de 14+6 bu gün kızım olacağını öğrendim ama alışveriş için erken olduğunu düşünüyorum en azından bir ay sonra🥰
Balliko merveees aynıyız canım 🥰idrar yolu enfeksiyonu olmuşum mahvoldum bişe yiyemiyorum 1 kılo almışım sadece üzüldüm çok bebegım kılo almazsa diye …
Papatya-Kokusu duygulu62 o iki hafta bana 2 asır gibi geliyor artık 😀 ikinci gebeliğim ama merak zirvede
Mervesmsek22 Zgokkaya ay canım bende 15+6 dayım benimde minik göstermedi cinsiyetini benim yaklaşık 1 aydır kasıklarımda ağrı vardı bu hafta bel ağrısı başladı
duygulu62 Aayyssuu banada kıza benzıyor dendı 12. Haftada kızım dıye sevıyorum 2 hafta snra erkek derlerse şok olurum 😀
gldn065807 duygulu62 bende 14 haftamdayim şimdi doktorda yim umarım cinsiyetini söyler çok merak ediyorum bakalım ne olacak
gldn065807 duygulu62 kız gibi dedi canım tabi sağlıklı sıhhatli inşallah bakalım daha net soyleyene kadar bekliycem😅
adsmom 17+1′iz :) 13+5 gibi cinsiyeti öğrenmiştik geçen hafta da netleşti. Şu an tek sorunum taşikardi çıkması onun dışında her şey yolunda alışveriş yapıyorum bol bol :)
Busra2013 adsmom kız senınle aramızda 1 gun var😂sen bebegın hareketlerını hıssedıyormusun bıdr kscıncı hamılelıgın
Busra2013 duygulu62 17+2 cınsıyet hala belı degıl😂sabırsızlıkla bı sonrakı kontrolumu beklıyorum 20. Haftayı😂ınslh gosterır mınnagım❤️