Bana hediye gelmisti lohusalikda ben bile kullandim tek kullanimliklardan yataga serip üzerine yatmistim dikislerim cok agridiği günlerde hava almasini saglamişdim cokda iyi gelmişdi. Matlarda sıkıntı hem bebek işedigi zaman emmiyor hemde soguk soguk değiyor. Tek kullanimliklar daha iyi