Hazella hazır alt açma matı kullandım ilk çocuğumda. Zaten tek seferde hemen çöpe gitmiyor, bisey bulaşmadıysa. 2-3 sefer kullanabiliyosun bir matı. Şimdi 2.bebeğim için geçen hafta bime gelmişti ordan 4 paket aldım hemen. Dışarıda da çok pratik hele şuan virüs var. Gerçi bebekle dışarı çıkmam ben bir süre. Ama anneye gidişimde rahat oluyordu.