Busee45 Kızlar çatlatma iğnemin 18.günü. Dün kan değerim 7 idi. Doktorum cumartesi kontrole çağırmıştı fakat bugün sabah peçeteye pembemsi bi kan geldi. Korkuyorum. Kasıklarımda da ağrı var gibi sanki. Adet olucam galiba. Yine mi olmadı! Ya da yerleşme kanaması olabilir mi?
Beyzoss45 Busee45 18. Gün baya geçmiş benim de bugün 10. Günüm 14 . Günümde adet olurum sizin baya geçmiş kimyasal gebelikte olabilir kan değeri 7 2 gün sonra birdaha verin kan testi yükselirse hamilesinizdir benimde 4 üncü denemem ovitralle gebe kalamadım hala
Adalina09 Busee45 Ben çatlatma iğnesi in 15.gunu test verdim 5.34 çıktı bir sonraki gün lekelenme.basladi kimyasala dönüştü maalesef beta pek yüksek çıkmamış inşallah bir sorun yoktur
Beyzoss45 Adalina09 bende 12 gün vermiştim 5 çıktı belirsiz dedi doktorum sonra ertesi gün adet oldum zaten stres herseyin başı çok düşünüyorum aşırı artık biran önce hamile kalmak istiyorum sanırım sonum tüp bebek olucak hiçbişey yok engel ama gene olmuyor düşünüyorum bende neden olmuyor diye stres yapıyorum
Busee45 Beyzoss45 aynı bende öyleyim. İnanılmaz derece de stres yapıyorum sürekli aklımda düşünmekten kafayı yicem
Adalina09 Beyzoss45 evet çok doğru bişey söyledin stres herşeyin başı o ay o kadar çok stres yaptım ki herşeye ağladım kim ne dediyse zoruma gitti bir sonraki ay dedim bu son tedavi olursa da olmazsa da kafamdan atıp yoluma bakacam diye o ay hiç umudum yoktu tedavimi gördüm.ignemi oldum sadece 1 yumurtam gelişmiş oda tam gelişmemiş yani neyse doktor ne dediyse yaptım yine iğnenin 15.gunu test yapardım normalde nasıl kafamdan attiysam 21 gün olmuş ne adetim.oldu nede test yaptım eşime.dedim bı test alda gel diye oda yoktur boşuna gidip gelmeyim dedi sen git al varsa da yoksa da dedim aldı geldi testi yaptım ilk çizgi çıkmadan hemen ikinci çizgi çıktı hemen doktora gittim çünkü kan pihtilasmam var iğneye başladık şuan 26 haftaligim çok şükür
Adalina09 Busee45 Benimki çok sancım vardı önce çok az leke geldi yarım saat sonra da aşırı derece de kanama.baslamisti
Busee45 Bengusu doktoruma sormadım daha öğleden sonra kanamam aratar mı artmaz mı diye bekliyorum. İnş adet olmam
Nazmila1978 Busee45 e daha çok gençsiniz, benim de 24, benim 9 yaşında bir kızım 8 yaşında bir oğlum var Allah nasip ederse 3 cü çocuk istiyorum ama olmuyor doğum kontrol hapı kullanıyordum bıraktım ama ne gelen var ne giden