Düsük tehlikem vardı ilk aylarda. Evimdeydim yine de. Eşim yaptı bazı şeyleri. Yemeği de tek çeşit hallettik. Bazen dışarıdan söyledik. Bazen görümcem getirdi. Robot süpürgem var o çok işime yaradı. Ev hep süpürüldü. Düşük tehlikem geçince ufak ufak yapmaya başladım. Toz almak, yerleri mopla silmek ütü yapmak yemek yapmak vs.
ama perde indir yıka as gibi, yerleri eğilerek silmek halı çırpmak gibi işleri yapmıyorum asla. Bir yardımcı abla var onu çağırıyorum.
bence siz de evinize geçip hafif hafif bir şeyler yapabilirsiniz. Yani bi günde bitmez de birkaç güne yayarsınız. Dinlene dinlene yaparsınız. Birileri yardıma gelir.